Úgy gondoltam, hogy egy kicsit jobban tesztelem a poliurea (polikarbamid) anyagot. Egy olyan autón tesztelem, ami gyártásakor nem gondolták volna, hogy ilyen anyaggal fog találkozni. A kísérleti alanyom egy ZUK (köszi Kari) aminek a platóját és a belső részét fújom ki. Az alsó platórész fából van oldala természetesen fémből, két különböző felület. Kiderül mit szól hozzá az anyag.
Az előkészítő munkálatokat elvégzem : takarítás, maszkolás, csiszolás, zsírtalanítás stb.
Jöhet a fújás, 60 C fokra felmelegítem az anyagot és közel 120 bar nyomással felfújom a platóra.
Száradási ideje pár perc és már lehet is leszedni a maszkolópapírt, igaz a teljes kötési idő 24 óra. Ezek után lehet kíméletlenül terhelni az anyagot. Bírja az ütést, hajlításokat, nem törik, megóvja a felületet az időjárás viszontagságaitól, tökéletes vízzáró réteget képez és ellenáll a legtöbb vegyi anyaggal szemben.
Egy kis videót is készítettünk a beavatkozásról :