FB

Egyedifényezés

Ez a blog, egy igényes fényezéseket készítő lelkes iparos srác billentyűzetéből kerül a világhálóra. Fogadjátok szeretettel a mindennapi történeteimet! Üdvözlettel Lajcsi Ha fényeztetni vagy esetleg álmaid autóját szeretnéd megépíttetni, írj bátran az egyedifenyezes@gmail.com email címre!

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

  • Andras Galica: Szia kaphatok egy telefonszámot..van egy datssun nissan cedric 330 as autom a tanácsodat szeretném... (2020.01.29. 19:01) BE-INDULUNK
  • Egyedifényezés: @01Martin Kiss: Szia, küldjél egy e-mail az egyedifenyezes@gmail.com-ra hogy privátba el tudjam kü... (2016.11.23. 17:43) KONTÉNER ÉTTEREM
  • www.cigarettatoltogep.com: Szuper munkát végeztetek! Nagyon tetszik :) (2016.11.07. 14:51) Hangyász a CarStylingon
  • www.cigarettatoltogep.com: Lada...régi szép idők... (2016.11.07. 14:50) Kocka Lada
  • lóspaci: nna ez igazán szép lett!!! ez a felni az egyik nagy kedvencem, kár, hogy nem gyártottak belőle új... (2014.07.30. 21:18) PIRELLI felni fényezés

HANGYÁSZ 02

2012.05.26. 21:51 Egyedifényezés

Hívott Adorján, hogy próbából csináljunk egy karosszéria elemek felrakását. Megörültem, na lassan elkezdhetem a munkálatokat a hangyászon! Korai volt az öröm, ahhoz, hogy én neki tudjak kezdeni,előbb a következő dolgoknak kell készen lenni:

- az ajtóknak a helyükre kell kerülni (ez az egy biztos és eredeti pont van a karosszérián ), ehhez kezdem hozzá  igazítani az első sárvédőket.

- első futómű beszerelve fixen, ahogy állni fog

- az a felni kerüljön rá gumival amivel versenyezni fognak

Ha ezek teljesülnek, akkor neki állhatok az első sárvédőket felrakni, amiken, ahogy a fényképen is láthatjuk, lesz mit faragni.

 1 (2) [1600x1200].jpg

Ha leigazításra kerülnek az első sárvédők, akkor kezdődhet a szokásos tortúra: kidolgozás, sablonozás, visszaöntés, felfogatási pontok kialakítása.

Megvagyunk a két első sárvédővel, haladhatunk tovább, jöhet az alsó köténylemez. Ami biztos, hogy nem lesz jó, mert ha a sárvédő ívén változtatok, akkor a találkozási pontok sem lesznek jók (a képen is látható). A kérdés az, hogy az eredetit kezdjük el szétvágni vagy egy teljesen újat csináljunk?

 Fénykép0616 [1600x1200] [1600x1200].jpg

A köténylemez kifaragása után itt is jöhet a lefinomítás, sablonozás, visszaöntés és természetesen a felfogatás kitalálása és megvalósítása is.  Haladjunk felfelé: a két lámpafészekhez remélhetőleg nem kell hozzányúlni. Jön a következő fekete leves, ugyanis ha bent van a motor a helyén, a gépháztetőt és a szellőző rácsot eltartja. Nem beszélve a sárvédő és a gépháztető közötti hézagról( a képen is látszik). A gépháztetőt és a szellőzőt teljesen újjá kell építeni.  És ha kész a faragás, akkor a szokásos lefinomítás, sablonozás, visszaöntés, felfogatások kitalálása és kivitelezése következik.

 1 (3) [1600x1200].jpg

Ha az elejével megvagyunk, mehetünk a beltérbe, kezdjük a műszerfallal. Ahhoz, hogy ezt is el tudjam kezdeni a következő feltételeknek kell teljesülniük:

- a helyét meghatározni, és felfogatni fixre

-  a szükséges  óracsoportokat visszarakni, és azoknak az óráknak a helyét eltüntetni amikre végül nem lesz szükség

Ahogy bepróbáltam a műszerfalat máris nehézségekbe ütköztem, ugyanis a merevítő cső pont az óracsoportok mögött fut. Itt az lehet a megoldás, hogy kijjebb hozom az egész műszerfalat, vagy csak annak a két órának a helyét emelem ki. Ha az összes óracsoportok,kapcsolók stb.  helyének a kialakítása megtörténik utána jöhet a lefinomítás, sablonozás, visszaöntés, felfogatás, bepróbálás .

 

Fénykép4155 [1600x1200] [1600x1200].jpg

 

Ha minden műanyagos  munkával kész vagyok még akkor se dőlhetek hátra, mert még vissza vannak a fényezési munkálatok. A karosszéria teljesen szétszedett állapotban kell nekem a műhelybe. Forgatóra felrakva kezdek hozzá ,a fémtiszta részeket  lecsiszolom és zsírtalanítanom,  utána jöhet az alapozása és a fényezése.  A karosszéria elemeket külön fényezem, ahhoz már nem kell az  egész autó,  visszakerülhet Adorjánnékhoz összeszerelésre .

Biztos, hogy még egy- két apróság hozzá fog jönni , autó építésnél ez természetes dolog is.  Ez rengeteg munka és nagyon remélem, hogy 

"A Hangyász elkészültéig hátra van:

95 : 21 : 55 : 05
Day Hr Min Sec"

Részlet a http://karotta.blog.hu/

napból nem az utolsó tíz napot fogom megkapni.

8 komment

Címkék: egyedifényezés hangyász02

A bejegyzés trackback címe:

https://egyedifenyezes.blog.hu/api/trackback/id/tr764547464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Suttora 2012.05.29. 21:04:29

"remélem... nem az utolsó tíz napot fogom megkapni"

hanem az utolsó 3-at :)

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2012.05.30. 07:46:43

Hogy lehet "ujjat" csinálni? Van egy asztalos haverom, ő örülne az információnak!

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2012.05.30. 13:08:06

most jól értem, hogy ti egy új autót építetek egy Datsunt használva hozzávetőleges inspirációnak?

:)

Poita not Peter! 2012.05.30. 15:50:50

ebből sose lesz autó:-))
Viccet félretéve: hajrá magyar iparosok.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.30. 20:00:54

Mondjuk szűk 3 hónap. Hát, lesz meló.

dr.kakaósbögre 2012.05.30. 20:24:33

lesz ebből még anyázás.:)

Egyedifényezés · http://egyedifenyezes.hu 2012.05.30. 22:50:00

@Csumpi Hálidéj: jogos a két pont üdv. az asztalos haverodnak :)
süti beállítások módosítása