Ránéztem ma a delikvensre és minden előítélet nélkül sorra vettem a teendőket.
A legfőbb probléma az első csonkállvány hiánya miatt (ami esztergályosnál nyaral) nem tudjuk az első kerekeket felrakni így speciális hasmagasság szimulátort alkalmazunk (tégla)hiszen az állítható
futómű lehetőséget, hogy kényünkre kedvünkre állítsuk később a vasat.
A legfőbb probléma, hogy ezek az impozáns szélesítések akkor készültek, amikor egy sokkal keskenyebb futóművön siklott hangyászka, így a mostani úthengerek súlyosan beleérnek az ívekbe mindenütt.
A hátsó telókat letekertük még úgy 2-3 centit így egy Nokia lett a hasmagasság és megkaptuk a végleges kerékdőlést is, lehet vagdalkozni és gyantázni.
Gábor elképzelése szerint sokkal korhűbb ha külön csavarozható szélesítéseket gyártunk,
így hivatkozhatunk arra, hogy így gyári és jól jövünk ki az apró tévedésből.
Zsófi elkészítette a tetőt műanyagból és nekilátott a kasztni külső előkészítésének. kijavítottuk az ajtók hibáit, de nem adunk lehetőséget az újra rozsdásodásnak ezért ajtólapdublőrt kenünk gyantából és így bebiztosítjuk, hogy sok tucat emberöltőnyi idő alatt bomlanak le újra ajtóink.
Ha a hátsó fertály megvan agyalhatunk a fronton, de szerintem kb 5-6 nap, hogy fény legyen az alagút végén.
Lassú víz mossa partunkat, és egyenlőre a napot is felhő takarja, de a derűlátás az egyetlen opció
különben eret vágunk. Zsófi lelkesedés tart bennem, nehéz szülés lesz.