Íme a Mad Max névre keresztelt csővázas:
Sok fajta csővázast építettünk már, ez annyiba különbözik a többitől, hogy ezt egyszemélyes közép kormányosra szeretnénk építeni. A két üléses csővázasnál viszonylag egyszerűbb helyzet áll fent az építésnél, ott ugyanis VW bogárhátút lecsupaszítunk és arra építjük a csővázat( alvázas autó révén körbe a csavarókat lecsavarozzuk és leemeljük a kasznit).Ennél az együlésesnél azért egy kicsivel bonyolultabb a dolog,mindent középre kell tennünk: kormány, pedálok, ülés, kezelőszervek. Itt sajnos a bogár alváznak csak egyes részeit tudjuk hasznosítani. Az első és hátsó futómű felfogatás marad, az eredeti alvázat kivágjuk és helyette újat építünk. Miután minden a helyére került(ülések, kezelőszervek, váltó, kormány) és működik is, akkor jöhet a csővázas keret, ami az esetleges ütközés vagy borulásnál megvéd.
Ezzel az átalakításoknak nincs még vége, söröshordó tank:
lánckormány:
és az elengedhetetlen Z mintás terepgumik:
Irány tesztelni terepre
Kitűnőre vizsgázott, erre felbuzdulva megalkottuk a gyorsulási változatát, amit anno a Hungaroringen rendezett gyorsulási versenyen teszteltünk
a kategóriájában harmadik helyezett lett
További csővázasok, amiket készítettünk: