Végre elérkezett az én időm, első lépés a csiszolás, utána Washprimer "passziváló és tapadásnövelő alapozóval" lefújom a fémtiszta részeket.
Utána felkerül a második alapozó, amire már lehet kenni a tömítő anyagot, erre azért van szükség, hogy a két lemez összeeresztése közé ne kerüljön nedvesség, ezzel megakadályozva a korrózió újbóli kialakulását.
Közben a külső részén is megkezdem a munkafolyamatokat, az egész kaszni becsiszolása után, a gödröket kigittelem , éleket leigazítom.
Szigorúan csak stekli segítségével szabad csiszolni! A karosszériát négyszer csiszolom körbe, és háromféle alapozott fújok fel, mire eljutok a szín felfújásához.
A szín felfújása sem az egyszerűbb kategóriába tartozik, mert Karotta gyöngyház fehéret nézett ki magának. Ez a következőképpen kerül felfújásra: három réteg aláfújó szín, három réteg gyöngyház, három réteg lakk. Amit száradás után újból becsiszolok,és még három réteg lakkal megborítom a felületet. Befejezésképpen pedig, három lépcsős polírozást kap a lakkozott felület.