A farunk szépen kezd alakulni, Zsófi a hátfaltakaró burkolatot kiöntötte üvegszálból. A hátsó ajtó és a tető már a fényezést várja, és azt hiszem a jó hírek itt véget is érnek.
Nem véletlenül kezdtünk a hátsó fertállyal, a hátsó sárvédők instant felrakásával is látszott, hogy sétagalopp véglegesíteni őket. Ahogy haladunk előre úgy kerülünk a nemi szerv rossz oldalára, és a kezdeti öröm és siker is szertefoszlik. Mondom sorban:csonkállvány híján elöl nincs futóművünk, de ha lesz is a kerék, ami nálunk van nem a végleges, így nincs mihez sárvédőt szabogatni. Az autó könnyítésénél Laci nem sajnálta a flexet, így mire ide került az egykoron autónak nevezett vashalom, már egy gokart is combosnak számít hozzá képest. Ezzel nincs is semmi baj csak nincs mihez csavarozni a sárvédőket. Persze a szívünk visz előre, így gyorsan rádobáltuk az alkatrészeket, a mellékelt ábra szemlélteti is az eredményt.
Arra a döntésre jutottunk , hogy inkább visszatérünk hátra és Gábor egyik "Így lesz a hangyászom egyedi"ötletét kezdtük el kidolgozni, a hátsó füstkiömlő nyílást.Ötletbörzeként egy Alfa stradale képet kaptunk, hogy "na ilyet" és egy sk. készített Karotta rajzot "és így" felkiáltással.
A nap képeként prezentáljuk a rajzot, és megyünk aludni mert ez már sok egy napra és holnap orrot kell plasztikáznunk a hangyásznak.