Reggel 8h. Nem mondom, hogy könnyen sikerült lelket vernünk magunkba, de muszáj, mert a fényezésben vannak száradási idők, ami miatt nagyon el lehet csúszni. Egy kávé mellett megbeszéljük Zsófival, hogy merre haladjunk a mai napon, ő szorgosan a rá eső feladatokat papírra veti: melyik alapozót hányas papírral csiszoljon."magunk közt szólva, tanulóként belecsöppent a közepébe"
Nem igazán kellene hibáznunk, ennek tudatában kezdünk neki a mai napnak. Mörfi törvénye azért most is működik: a kicsiszolt első sárvédőt persze, hogy a szél lefújta a bakról :( Nincs min gondolkozni ha nem szeretnénk kifutni az időből, gyors lejavítást kell eszközölni. A mai napon mindenféleképpen a négy sárvédőt színre kell fújni, plusz lakkozni. Ugyanis ezekre az elemekre nem kerül airbrush. Jut eszembe, hétfőig az összes elemnek színre fújva kell lenniük, mert jönnek az ART AERO-s srácok, Adi, Gabi, és tolnák fel a látványterv szerint a mintákat. Jó lenne már ott tartani! De egyenlőre ne álmodozunk, mert még nagyon sok csiszolni és alapozni való van.
A mai nap is hosszúra sikeredett, éjjel 2h-kor sikerült ágyba jutnunk, de mindent a terv szerint teljesítettünk: a kaszni színre van fújva, a négy sárvédő színre van fújva, plusz lakkozva és minden le van alapozva.