Készen van a fényezés,a forgatóról vissza kerülünk a földre, Adorjánnék meglátogattak és beszerelték az első és a hátsó futóműveket. Remélem pontosan állították be, mert ehhez fogom igazítani a sárvédőket és az egész elejét. Már most jó kiállása van gépnek:)
Nekilátok az építkezésnek. Az ajtók felrakásával kezdem,ez egy fix pont amihez lehet majd igazítani a többi elemet. Az összkép miatt felreteszem a kész, hátsó sárvédőket, a hátúljával több dolgom nincs is. Ha valakit érdekel a hátúlja építése, itt megnézheti: http://egyedifenyezes.blog.hu/2012/02/26/hangyasz_1#more4210356 Haladok előre, a két első sárvédő beállításához kell a gépháztető és a kötény is. Adatként még a has magassága áll rendelkezésemre ami 10 cm lesz . Egy nap méregetés és állítgatás után, kezdődhet az eleje építése.
Itt még lehet látni, hogy az eredeti magassághoz képest mennyivel kerül lejjebb a kötényrész, a padló 10 cm-re van beállítva. Az elképzelés az, hogy maraduk a múltkor kialakított formánál és az alsó légbeömlőnél . Első kőrben meg is történt a forma kialakítása, így nézett ki:
De akkor Gáborunk, megálmodta, hogy építsük be az indexet a köténybe. A padlásról előkotortam az alkatrészei közül ,és odapróbáltam. Persze egyik ív se stimmelt, mert a gyári kötény nem kifelé áll hanem az autó alá fordul, és még arról nem beszélve,hogy az autó szélesebb is lett.
Egy napig csak forgatgattam az indexet mire megtaláltam azt a pontot, hogy be lehessen építeni, nem igazán adta ki az íveket ahogy a képen is látszik:
Miután megküzdöttem az indexxel ,jöhet a légbeömlő kialakítása. Amit első alkalommal kialakítottam beömlőt valahogy nem igazán illett a formához.Próbálkoztam egy pár formával mielőtt megtaláltam a végső megoldást :
Végül, Gábor kérésére, egy 8 cm-es kerek beömlő kerül beépítésre, ami majd a fékek hűtését fogja szolgálni:
A forma megvan, haladhatunk tovább: formalevétel , visszaöntés, de ez már egy következő fejezet lesz:)