Ismét eljött a hangyász ideje , Karottáék osztottak szoroztak és megtalálták a végleges futómű beállításokat. Persze annak idején számoltunk azzal, hogy nincsenek a megfelelő helyükön a kerekek, (amihez építve lettek a sárvédők), de hogy ennyire máshová esnek, nem gondoltam volna. Az autó mostani állapotát tanulmányozva olyan érzésem volt ,hogy majdnem mindent lehet újra szétvágni és újból építeni.
Itt fog állni a hátsó futómű aminek még minnimum 4 cm-es berugózása van, és 2.5 cm-rel szélesíteni kell a sárvédőn.
Az új sárvédők építéshez már nem a meglévő fényezett sárvédőket vágom szét hanem a régi sablonból kiöntök újakat és azt kezdem el szétszabni. Mivel az autó nem mozdítható, ezért a saját műhelyemben öntök ki két sárvédőt, összeszedem a szerszámaimat és irány a másik műhely.
A felrakás után kimérem, hogy mennyit kell kivágni a sárvédőből.
Jöhet a faragás, első lépésben a hungarocellt és modellgipszet használok a forma kialakításához.
A nyers forma kész van, remélem Karottának is tetszeni fog és akkor haladhatunk tovább, mert még rengeteg munka áll elöttünk.
<