A karosszérián nem csak a tető cseréjének a nyomait kell eltüntetni, hanem a hátsó sárvédőkön a ponyva lefogató helyét is.
Sajnos megint belefutottam abba (de már lassan nem is csodálkozok), hogy az előző fényező nem csiszolta meg a kasznin a falcokat, az ajtók belsejét, a gépháztető belsejét és így fényezte le. Mivel nem szeretnék azoknak a fényezőknek a nyomdokaiba lépni akik csiszolás nélkül ráfújnak az előző fényezésre, ezért nekiállok visszacsiszolni.
Párhuzamosan a leszedett karosszéria elemeket is csinálom. A díszlécek nem fognak visszakerülni, ezért a felfogató patent helye is le lett hegesztve. Ezeket és a régebbi hibákat gittel tüntetem el.
Tökéletes utángyártott sárvédő sem létezik,az öreg szakik szokták mondani: jobb egy bontott gyári karosszéria elem mint az utángyártott. És milyen igazuk van!